Diskuse

Kdo tady dělá něco proti neonáckům?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

26. 5. 2009 0:10
Nejde o skupinu vyšinutých

primitivních jedinců. To si možná říkali demokrati v Německu taky, až nacisti nakonec ovládli půlku Evropy. Mělo by se proti nim bojovat racionálními argumenty, ne natáčením zesměšňujících klipů a přesvědčováním, že být nacistou není v módě. Co až by se to do módy dostalo? 

0 0
možnosti

Alein

25. 5. 2009 23:23
Tupost

Jaká blondýnka asi mluví za DS? Že by předesdkyně NS? Zaujalo Idnes , jaký troubové píší blogy?;-)

0 0
možnosti

cara al sol

25. 5. 2009 23:29
Re: Tupost

Trouba netrouba, hlavně že má "správné názory". ;-D

0 0
možnosti

kion123123

25. 5. 2009 22:29
:-)

Úspěšně si pletete DS s NS, a vaš e hloupá dojmologie oproti strohým faktům neobstojíRv

0 0
možnosti

jenjan

26. 5. 2009 1:36
Re: :-)

Pražáku a koho ty budeš volit? Kdo vyřeší tvé problémy? NS nebo DS? Řekni nám Pražáku, jsme zvědaví! Řekni už nám konečně na plnou hubu, co nula jako Pražák bude volit?

0 0
možnosti

akme

25. 5. 2009 21:37
Dělnická strana,

 je strana nás dělníků jež se nebojí denně pracovat a zvelebovat vlast. Dnes jsem při práci v Krokodýlu- bagety, pozoroval dělníky z Mongolska co se nebojí pracovat. No a před časem jsem byl přítomen rozhovoru dvou cikánek a jednoho cikána, jehož slova zněla tady už mně neuvidí , je to jak v lágru. A jiní občané bílé pleti a i Mongolové si nestěžují, chtějí pracovat tak jak mi dělníci z dělnické strany. A do očí mi říc že jsem nácek tak nevím, na ruce mám zbrojní pas a Ty  nevím zda by Ti stačila plastika. Vasil z Nedělišť.

0 0
možnosti

cojanato

25. 5. 2009 21:22
Kdo co dělá? Prakticky nikdo.

R^Dám Vám karmu a vím proč.

Jste ještě mladý a na Vás mladších bude moc záležet, zda se i tento problém bude řešit.

S tím Kocábem a "jeho" odsunem Rusů to berte s rezervou. Víme, jak to bylo s tím "sametem". Byl to v podstatě převrat, řízený přímo určitými komunist. špičkami a Stb. Je fakt, že každá změna jednou musí přijít, tato přišla jako perfektně, předem zrežírované divadlo, naštěstí bez vraždění. To cinkání klíči byla jen krásná kulisa naivního nadšení.  V dalších letech ti stejní ovládli témeř vše a máte zde "rudý kapitalismus". Mamon, hon za majetkem, bezohlednost, lhostejnost, apatie a neskonatelná hloupost i naivita mnoha lidí. Morální úpadek národa v tomto státě narůstá vrcholu. To, o čem píšete, je jeden z důsledků celého toho dění. Ale některým tento stav velmi vyhovuje. Udržovat lidi v nevědomosti, naivitě a strachu, to je účel a jeden z prostředků, jak vládnout a ovládat.

0 0
možnosti

arrosage

25. 5. 2009 19:54
hm..

A kdo tady dělá něco proti cikánům?

0 0
možnosti

VyMeTaky.2

25. 5. 2009 20:47
Re: hm..

Stavíte to špatně. Mě je jedno, kdo je Cikán nebo Čech, jednak jsem si jist, že drtivá většina těch, co vykřikují něco o "dyškrymynácy cygáňu" mají v občance uvedeno národnost "Česká", takže ať mi někdo vypráví něco o diskriminaci Cikánů, jednak nejde o rasový problém, ale problém nestranného vymáhání práva. Já nemohu za to, že jsem se ve škole snažil něco naučit, že jsem se snažil získat vzdělání, a považuju za zločin tohoto státu, že nepoužil třeba mechanismu zbavení rodičovských práv na ty jedince, kteří nedonutili své spratky absolvovat povinnou školní docházku.

0 0
možnosti

cara al sol

25. 5. 2009 19:39
Jak tak vidím Kocábovy politické úspěchy,

dovedu si živě představit, jakou titánskou roli měl při odsunu sovětských vojsk. Řápková je sice kontroverzní politička, ale Kocáb zůstane nadosmrti tatrmanem. ;-D

0 0
možnosti

peena

25. 5. 2009 19:31
asi tak

Dokud tu budou legálně komunisti, tak klidně ať jsou tu i neonacisti .... je to menší zlo

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 5. 2009 18:26
Já mám jen jednu poznámku

Pane kolego, jestli ještě věříte pořád tomu, že Kocáb byl ten, kdo ,,dokázal" odsunout Rusy z našeho území, tak to pardon...;-D

0 0
možnosti

VyMeTaky.2

25. 5. 2009 20:50
Re: Já mám jen jednu poznámku

Jakej pardon? Pán už dávno měl být odeslán na Ústavní 91, Praha-8, Bohnice.

0 0
možnosti

CarolusIV

25. 5. 2009 17:31
Taky jsem si to řekl.

"vždyť ti kluci bojují za správnou věc."

A je mi u (Y) jakou nálepku jim kdo přilepuje.

0 0
možnosti