Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaktusak

Nejde o skupinu vyšinutých

primitivních jedinců. To si možná říkali demokrati v Německu taky, až nacisti nakonec ovládli půlku Evropy. Mělo by se proti nim bojovat racionálními argumenty, ne natáčením zesměšňujících klipů a přesvědčováním, že být nacistou není v módě. Co až by se to do módy dostalo? 

0/0
26.5.2009 0:10

Alein

Tupost

Jaká blondýnka asi mluví za DS? Že by předesdkyně NS? Zaujalo Idnes , jaký troubové píší blogy?;-)

0/0
25.5.2009 23:23

cara al sol

Re: Tupost

Trouba netrouba, hlavně že má "správné názory". ;-D

0/0
25.5.2009 23:29

kion123123

Re: Tupost

:-/R^

0/0
26.5.2009 0:29

kion123123

:-)

Úspěšně si pletete DS s NS, a vaš e hloupá dojmologie oproti strohým faktům neobstojíRv

0/0
25.5.2009 22:29

jenjan

Re: :-)

Pražáku a koho ty budeš volit? Kdo vyřeší tvé problémy? NS nebo DS? Řekni nám Pražáku, jsme zvědaví! Řekni už nám konečně na plnou hubu, co nula jako Pražák bude volit?

0/0
26.5.2009 1:36

Manuel Hedilla

Re: :-)

Nepřipadáš si někdy trapný, obzvláště v nočních hodinách? :-P

0/0
26.5.2009 7:47

akme

Dělnická strana,

 je strana nás dělníků jež se nebojí denně pracovat a zvelebovat vlast. Dnes jsem při práci v Krokodýlu- bagety, pozoroval dělníky z Mongolska co se nebojí pracovat. No a před časem jsem byl přítomen rozhovoru dvou cikánek a jednoho cikána, jehož slova zněla tady už mně neuvidí , je to jak v lágru. A jiní občané bílé pleti a i Mongolové si nestěžují, chtějí pracovat tak jak mi dělníci z dělnické strany. A do očí mi říc že jsem nácek tak nevím, na ruce mám zbrojní pas a Ty  nevím zda by Ti stačila plastika. Vasil z Nedělišť.

0/0
25.5.2009 21:37

cojanato

Kdo co dělá? Prakticky nikdo.

R^Dám Vám karmu a vím proč.

Jste ještě mladý a na Vás mladších bude moc záležet, zda se i tento problém bude řešit.

S tím Kocábem a "jeho" odsunem Rusů to berte s rezervou. Víme, jak to bylo s tím "sametem". Byl to v podstatě převrat, řízený přímo určitými komunist. špičkami a Stb. Je fakt, že každá změna jednou musí přijít, tato přišla jako perfektně, předem zrežírované divadlo, naštěstí bez vraždění. To cinkání klíči byla jen krásná kulisa naivního nadšení.  V dalších letech ti stejní ovládli témeř vše a máte zde "rudý kapitalismus". Mamon, hon za majetkem, bezohlednost, lhostejnost, apatie a neskonatelná hloupost i naivita mnoha lidí. Morální úpadek národa v tomto státě narůstá vrcholu. To, o čem píšete, je jeden z důsledků celého toho dění. Ale některým tento stav velmi vyhovuje. Udržovat lidi v nevědomosti, naivitě a strachu, to je účel a jeden z prostředků, jak vládnout a ovládat.

0/0
25.5.2009 21:22

arrosage

hm..

A kdo tady dělá něco proti cikánům?

0/0
25.5.2009 19:54

VyMeTaky.2

Re: hm..

Stavíte to špatně. Mě je jedno, kdo je Cikán nebo Čech, jednak jsem si jist, že drtivá většina těch, co vykřikují něco o "dyškrymynácy cygáňu" mají v občance uvedeno národnost "Česká", takže ať mi někdo vypráví něco o diskriminaci Cikánů, jednak nejde o rasový problém, ale problém nestranného vymáhání práva. Já nemohu za to, že jsem se ve škole snažil něco naučit, že jsem se snažil získat vzdělání, a považuju za zločin tohoto státu, že nepoužil třeba mechanismu zbavení rodičovských práv na ty jedince, kteří nedonutili své spratky absolvovat povinnou školní docházku.

0/0
25.5.2009 20:47

cara al sol

Jak tak vidím Kocábovy politické úspěchy,

dovedu si živě představit, jakou titánskou roli měl při odsunu sovětských vojsk. Řápková je sice kontroverzní politička, ale Kocáb zůstane nadosmrti tatrmanem. ;-D

0/0
25.5.2009 19:39

peena

asi tak

Dokud tu budou legálně komunisti, tak klidně ať jsou tu i neonacisti .... je to menší zlo

0/0
25.5.2009 19:31

Bucharovic

Já mám jen jednu poznámku

Pane kolego, jestli ještě věříte pořád tomu, že Kocáb byl ten, kdo ,,dokázal" odsunout Rusy z našeho území, tak to pardon...;-D

0/0
25.5.2009 18:26

VyMeTaky.2

Re: Já mám jen jednu poznámku

Jakej pardon? Pán už dávno měl být odeslán na Ústavní 91, Praha-8, Bohnice.

0/0
25.5.2009 20:50

CarolusIV

Taky jsem si to řekl.

"vždyť ti kluci bojují za správnou věc."

A je mi u (Y) jakou nálepku jim kdo přilepuje.

0/0
25.5.2009 17:31

baggerfuhrer

Bijte je!

"Dejte mi do ruky mavatko, ..."  Zbyva zjistit, kde a kdo jsou ti nackove, Ja asi videl jednoho nedavno, rikal "Es kommt der tag" a pak jeste tak zvlastne hailoval prostrednikem. Pak jsem videl jineho, ktery rikal, ze Bohmen und Mahren by mel rozjet ekonomiku zbrojenim jako za Hitlera. Pak taky jednoho, co mel "poslani od vyssi bytosti" (neco jako Hitlerova "prozretelnost") a vcera jsem videl spot strany zelenych khmeru, a tam nejaky nacek uz dokonce brousil sekyru a podaval ji Bursikovi.  

Ale ja bych dal prednost osobni zkusenosti z doby pred 1989, kdy jsme poslouchali punk rock, poznat nacka tehdy nebylo tezke. Prislusnici VB v tom meli jasno, nacek je "kazdej, kdo ma cernou bundu".  Jedinej problem byl, ze cerny bundy jsme nosili my punkeri a kdyz to "esenbaci" rikali, mysleli tema nackama nas. :-(

O nerozumnem napadu vysvetlit cokoliv "esenbakovi" snad nemusim nic dodavat.

0/0
25.5.2009 17:26

lubossula

nacismus

neni nazor, nelze tedy tvrdit ze se ho tyka ci netyka svoboda tisku, slova, projevu. Nacismu je od sameho pocatku zlocin. A takto je treba k nemu pristupovat. O tom nemuze byt nejmensich pochyb.

0/0
25.5.2009 17:26

CarolusIV

Re: nacismus

Pseudohumanismus, tahaní barevných a muslimských immigrantů do Evropy, živení cikánských  bordelářů, multikulturismus, TO jsou zločiny !

0/0
25.5.2009 17:34

lubossula

Re: nacismus

nacismus je zlocin. Tecka.

0/0
25.5.2009 17:39

hash55

Re: nacismus

Co je na idee zlocinnyho?? Chapu ze zidi a jini se nemeli vyhlazovat na zaklade rasovym, na tom jenom vyhodit ze zeme, ale jak zlociny treti rise souvisi s myslenkou nacionalniho socialismu?

0/0
25.5.2009 17:41

lubossula

Re: nacismus

nacismus neni nazor, tudiz ani idea. Nacimus je zlocin.

0/0
25.5.2009 17:45

Aaron71

Re: nacismus

A co intelektuální nacismus? Tam jste mi nic nenapsal pane exkolego. Hezký den přeji:-)

0/0
25.5.2009 17:47

hash55

Re: nacismus

A co je na nem presne zlocineeho

0/0
25.5.2009 18:36

VyMeTaky.2

Re: nacismus

To samé, co na komunismu. Nacismus naprosto opovrhoval individualitou člověka, okrádal i své vlastní občany o majetek, přinesl utrpení milionům lidí - mám pokračovat?

0/0
25.5.2009 20:41

hash55

Re: nacismus

A ma to  nacizmus v popisu?? komunizmus ano, ale kdyztak mi hod odkaz...

btw utrpeni lidem prinesla i demokracie

0/0
25.5.2009 21:11

Janulice78

Re: nacismus

jste primitiv, co byste rekl, kdybyste se narodil jako cikan a nekdo by vas nejradsi zplynoval? Copak clovek muze za svuj puvod? Kdyz vidim vetsinu nacku, tak si rikam, cim se zivi asi oni? Vyhazovaci v nonstop baru? Vetsinu, co jsem kdy poznala zvladla sotva zakladku.....stejne tak jako Vami nenavideni cikani, a to zas zadny takovy neznam, ale to bude problem velkomesta, tady se to rozptyli.

0/0
25.5.2009 17:50

hash55

Re: nacismus

Ja povazuji treti risi za zlocinnej system, a nesouhlasim s zadnou perzekuci na rasovym zaklade, s cim souhlasim je idea monokulturnich statu btw: ty vyholeny hovada se vetsinou ridi zidokrestanskou moralkou, coz je dela este horsima. Co ja pisu proti zidum, tak neni mysleno proti zidum jako etniku, ale proti judaistum jako dedicnejm nositelum dusevni choroby zvany zidokrestanstvi. Znovu ale opakuju, zlociny treti rise nejsou soucasti NS ideologie stejne jako zlociny soucasneho systemu nejsou soucasti demokraticke ideologie.

Nakonec, nikde jsem nepsal, ze se k myslence NS hlasim, ok??:-)

0/0
25.5.2009 18:35

cara al sol

Re: nacismus

Ty jsi, Hashi, všemi mastmi mazaný, na Tebe si úřady nepřijdou. Tedy zatím, dokud se Systém snaží tvářit jako víceméně právní stát. Ikdyž, už jsou tady první vlašťovky; maření svobodných voleb, nedávné zatčení Vandase a spol. za to, že šli spořádaně po chodníku. Takže dělejme všechno proto, abychom se na Pankráci, kde se možná jednou sejdeme, spolu zbytečně nehádali.

 

A vzpomeň na Švejka; jedna blbá věta a přišijou Ti Paroubkova vejce, Kocábovu exekuci i Topolánkovo SUV.

0/0
25.5.2009 21:53

hash55

Re: nacismus

No, tak jo;-D

0/0
26.5.2009 11:16

kion123123

Re: nacismus

No ono je zločin nechat plkat Vás ty Vaše nesmyslyRv

0/0
25.5.2009 22:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.